مش دماغى

مش طريقة تفكيرى اللى تخلينى اضيفك بحساب تانى عالفايس … كل الحكاية ان انا كنت فرحان جداً أن انا لقيتك أخيراً أن انا هقدر أطمن عليكى وأعرف أخبارك وده اللى خلانى اتصرف من غير تفكير … 
بعد ما عملتيلى ديليت انا حاولت اضيفك على طول بعدها بحسابين تانيين بس انتى ماوفقتيش وأحسن ان انتى ماوافقتيش لأن ده كان تصرف غلط منى … بس بعدها رجعت زي ما كنت وعرفت ان انا كنت غلط وماحولتش من ساعتها اضيفك تانى بأي حساب عندى وأكتفيت بأن انا ادخل كل يوم صفحتك اتمنى انك تكونى مجاوبة على سؤال او استفتاء عشان اطمن عليكى … يعنى أي حاجة تيجى من ريحة الحبايب 🙂 
انا بس كنت عايزك تعرفى ان انا لما اتصرفت كدة فى الاول كان بسبب الفرحة … زي ما تقولى كدة الفرحة طيرت عقلى 🙂 … وانا آسف فعلاً على التصرف ده … ربنا يطمنى عليكى ويجمعنا فى يوم فى بيت واحد عشان ماقلقش عليكى تانى.

اترك رد

